Beer Code

Witam na blogu „Beer Code

Na samym początku na szczególne podziękowania zasłużył sobie Piotr Jabczyński który w zasadzie jest głównym pomysłodawcą całego projektu, nazwy oraz loga. Również On wpadł na pomysł abym prowadził bloga o tematyce mojego hobby. Więc wygląda na to, że chłopak ma głowę nie od parady :P

Teraz kilka konkretów. Więc z grubsza wygląda to tak, że interesuje się głównie birofilistyką aczkolwiek objawia się to w dość oryginalny sposób… ponieważ obiektem moich zainteresowań są piwa, cydry, napoje z dodatkiem chmielu, oraz coraz popularniejsze gotowe drinki. Wspólnym motywem przewodnim który łączy je wszystkie ze sobą jest fakt, że opisywane przeze mnie trunki rozlewane są do butelek o pojemności 330 ml.

Jeszcze kilka słów odnośnie celu jaki mi przyświeca. Z racji tego, że w dziewięćdziesięciu procentach jestem abstynentem to z całej mojej kolekcji która na dzień dzisiejszy składa się z 311 egzemplarzy z 27 krajów. Wszystkie można obejrzeć klikając "[Tutaj]" . Skosztowałem zaledwie kilka gatunków i przyznam szczerze, że nie czuję się na siłach aby w jakimkolwiek stopniu oceniać walory smakowe opisywanych trunków. Wolę pozostawić to w Waszych rękach, śmiało dodawajcie komentarze do postów z opiniami na temat poszczególnych egzemplarzy. Będę za to bardzo wdzięczny.

A jeżeli posiadasz, lub możesz być w posiadaniu jakiegoś piwa którego nie mam w kolekcji, napisz na adres: marcinpiszczak@gmail.com

I to by było w zasadzie na tyle, zapraszam do przeglądania mojej kolekcji ;)

niedziela, 3 lipca 2011

Dog In The Fog


Marka piwa aromatyzowanego, produkowana w latach 2005-2010 przez koncern Kompania Piwowarska.
Piwo zawiera 5,5% zawartości alkoholu. Ma bursztynowy kolor. Jest to piwo łączące typową piwną gorycz z głęboką, słodową nutą.. Na rynek Polski zostało wprowadzone w marcu 2005.

Piwo zasłynęło nowatorską kampanią reklamową.  

Pierwsza reklama typu flash mob reklamującą Dog In The Fog, rozpoczęła się 12 kwietnia 2004. Akcja reklamowa Dog In The Fog (Pies we mgle) podzielona na siedem etapów, pod nazwą Ludzie ze smyczami ruszyła jednocześnie w kilku największych miastach Polski. Kilka osób trzymało smycz z niewidzialnym psem, udając, iż wyprowadzają je na spacer, a w późniejszych etapach osoby te spotykały się wspólnie, zachwalały swoje podopieczne zwierzęta. Kampania była osnuta tajemnicą, nie wyjaśniała celu akcji, nie ujawniała autorów i zleceniodawców. Jednocześnie agencje poprzez własnych fotoreporterów próbowały zainteresować tajemniczym zjawiskiem media. W wyniku trwającej do 18 kwietnia kampanii na temat ludzi spacerujących z niewidzialnymi psami pojawiło się się 20 publikacji, w tym: 1 publikacja telewizyjna (Panorama TVP2), 8 publikacji radiowych, 10 publikacji prasowych. Wywołała też dyskusję na forach internetowych, gdzie m.in niewidzialny pies był wystawiony na sprzedaż na stronach Allegro. Cała sprawa została wyjaśniona na konferencji prasowej Kompanii Piwowarskiej S.A. w dniu 27 kwietnia. Kampania reklamowa wykorzystująca tzw. ambient media była pierwsza kampanią tego typu wykorzystana w marketingu piwa w Polsce.




Kraj pochodzenia: Polska
Zawartość alkoholu: 5,5%
Browar: Kompania Piwowarska SA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz