Beer Code

Witam na blogu „Beer Code

Na samym początku na szczególne podziękowania zasłużył sobie Piotr Jabczyński który w zasadzie jest głównym pomysłodawcą całego projektu, nazwy oraz loga. Również On wpadł na pomysł abym prowadził bloga o tematyce mojego hobby. Więc wygląda na to, że chłopak ma głowę nie od parady :P

Teraz kilka konkretów. Więc z grubsza wygląda to tak, że interesuje się głównie birofilistyką aczkolwiek objawia się to w dość oryginalny sposób… ponieważ obiektem moich zainteresowań są piwa, cydry, napoje z dodatkiem chmielu, oraz coraz popularniejsze gotowe drinki. Wspólnym motywem przewodnim który łączy je wszystkie ze sobą jest fakt, że opisywane przeze mnie trunki rozlewane są do butelek o pojemności 330 ml.

Jeszcze kilka słów odnośnie celu jaki mi przyświeca. Z racji tego, że w dziewięćdziesięciu procentach jestem abstynentem to z całej mojej kolekcji która na dzień dzisiejszy składa się z 311 egzemplarzy z 27 krajów. Wszystkie można obejrzeć klikając "[Tutaj]" . Skosztowałem zaledwie kilka gatunków i przyznam szczerze, że nie czuję się na siłach aby w jakimkolwiek stopniu oceniać walory smakowe opisywanych trunków. Wolę pozostawić to w Waszych rękach, śmiało dodawajcie komentarze do postów z opiniami na temat poszczególnych egzemplarzy. Będę za to bardzo wdzięczny.

A jeżeli posiadasz, lub możesz być w posiadaniu jakiegoś piwa którego nie mam w kolekcji, napisz na adres: marcinpiszczak@gmail.com

I to by było w zasadzie na tyle, zapraszam do przeglądania mojej kolekcji ;)

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Bavaria Non-Alcoholic Beer Wit

Piwo pszeniczne, bezalkoholowe o zawartości alkoholu 0,0%, produkcji holenderskiego browaru Bavaria.







Kraj pochodzenia: Holandia
Zawartość alkoholu: 0,0%
Browar: Bavaria
Strona producenta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz