Beer Code

Witam na blogu „Beer Code

Na samym początku na szczególne podziękowania zasłużył sobie Piotr Jabczyński który w zasadzie jest głównym pomysłodawcą całego projektu, nazwy oraz loga. Również On wpadł na pomysł abym prowadził bloga o tematyce mojego hobby. Więc wygląda na to, że chłopak ma głowę nie od parady :P

Teraz kilka konkretów. Więc z grubsza wygląda to tak, że interesuje się głównie birofilistyką aczkolwiek objawia się to w dość oryginalny sposób… ponieważ obiektem moich zainteresowań są piwa, cydry, napoje z dodatkiem chmielu, oraz coraz popularniejsze gotowe drinki. Wspólnym motywem przewodnim który łączy je wszystkie ze sobą jest fakt, że opisywane przeze mnie trunki rozlewane są do butelek o pojemności 330 ml.

Jeszcze kilka słów odnośnie celu jaki mi przyświeca. Z racji tego, że w dziewięćdziesięciu procentach jestem abstynentem to z całej mojej kolekcji która na dzień dzisiejszy składa się z 311 egzemplarzy z 27 krajów. Wszystkie można obejrzeć klikając "[Tutaj]" . Skosztowałem zaledwie kilka gatunków i przyznam szczerze, że nie czuję się na siłach aby w jakimkolwiek stopniu oceniać walory smakowe opisywanych trunków. Wolę pozostawić to w Waszych rękach, śmiało dodawajcie komentarze do postów z opiniami na temat poszczególnych egzemplarzy. Będę za to bardzo wdzięczny.

A jeżeli posiadasz, lub możesz być w posiadaniu jakiegoś piwa którego nie mam w kolekcji, napisz na adres: marcinpiszczak@gmail.com

I to by było w zasadzie na tyle, zapraszam do przeglądania mojej kolekcji ;)

niedziela, 11 września 2011

Grolsch Premium Lager


Piwo Holenderskie, którego historia rozpoczęła się w 1615 roku. Browar założył Willem Needreldt w Groenlo. W dzisiejszych czasach jego siedziba znajduje się w Enschede i należy do marki Royal Grolsch N.V. Jako ciekawostkę można dodać, że całkiem niedawno, bo w 2007 spółka została kupiona przez koncert SABMiller za niebagatelną kwotę 816 milionów euro. Najpopularniejszym piwem Grolsch jest Grolsch Premium Lager.
Marka Grolsch walczy też o stabilną pozycję na polskim rynku, mimo że z roku na rok spożycie piwa przypadające na jednego Polaka spada. Kampania ma na celu zwiększenie sprzedaży tego specyficznego piwa w bardzo oryginalnej butelce. Stawiają zarówno na handel tradycyjny, jak i nowoczesny. Do 2008 roku sprzedaż Grolsha w Polsce była znikoma. Sprzedaż tego piwa jest najwyższa właśnie w rodzimej Holandii oraz w krajach Europy Zachodniej. Importuje się je do Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Francji, Australii i Nowej Zelandii. Marka jest więc znana na całym świecie.






Kraj pochodzenia: Holandia
Zawartość alkoholu: 5,0%
Ekstrakt: 11,3%
Browar: Grolsch
Strona producenta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz